8
|
Пасяджэнне педагагічнага савета "Асноўныя накірункі работы ўстановы адукацыі ў 2021/2022 навучальным годзе. Реалізацыя інавацыйнага праекта ў 2021/2022 навучальным годзе"
|
Жнівень, 2021 г.
|
Бауфалік Н. І.,
Шыманіца Л.С.
|
9
|
Карэкціраванне тэматыкі пасяджэнняў метадычных аб'яднанняў з улікам тэмы інавацыйнага праекта
|
Да 01.09.2021г.
|
Шыманіца Л. С.
|
10
|
Распрацоўка лакальных актаў, якія рэгламентуюць інавацыйную дзейнасць
|
Жнівень, 2021 г.
|
Бауфалік Н. І.
|
11
|
Узаемадзеянне з кансультантам праекта
|
На працягу
навучальнага
года
|
Бауфалік Н. І.
|
12
|
Абмен вопытам з установамі адукацыі па аналагічнай тэматыцы інавацыйнай дзейнасці
|
На працягу
навучальнага
года
|
Бауфалік Н. І.
|
13
|
Правядзенне бацькоўскіх сходаў з мэтай інфармавання аб мэтах i задачах інавацыйнай дзейнасці ў бягучым навучальным годзе i прамежкавых выніках
|
Верасень,2021г., май, 2022 г.
|
Шыманіца Л. С.
|
14
|
Аналіз прамежкавых вынікаў, карэкцыя, рэгуляванне інавацыйнага працэсу
|
Сакавік, 2022 г.
|
Шыманіца Л. С.
|
15
|
Кансультацыйная дапамога пры ажыццяўленні экспертнай ацэнкі матэрыялаў педагагічнага вопыту, прадстаўленых да трансляцыі i распаўсюджвання.
|
На працягу
навучальнага
года
|
Шыманіца Л. С.
|
П. Навукова-метадычнае забеспячэнне
|
1
|
Вывучэнне тэарэтычных аспектаў фарміравання эфектыўнага педагагічнага вопыту
|
Жнівень, 2021г.
|
Шыманіца Л. С.
|
2
|
Фарміраванне банка метадычных распрацовак па тэме праекта
|
На працягу
навучальнага
года
|
Удзельнікі
інавацыйнай
дзейнасці
|
3
|
Дыягностыка па накірунках, вызначаных праграмай праекта
|
Кастрычнік –лістапад 2021 г.
|
Крыштофік Т.А.
|
4
|
Інструктыўна-метадычная нарада "Вывучэнне нарматыўна-прававой
базы па ажыццяўленні інавацыйнай дзейнасці ў 2021/2022 навучальным годзе. Вядзенне дакументацыі ў працэсе ажыццяўлення інавацыйнай дзейнасці: дзённікі педагагічных назіранняў"
|
Верасень,
2021 г.
|
Шыманіца Л. С.
|
5
|
Пасяджэнні метадычных аб'яднанняў па пытаннях аналізу ўласнай педагагічнай дзейнасці ўдзельнікаў інавацыйнага праекта
|
Красавік, 2022 г.
|
Шыманіца Л. С.
|
6
|
Пасяджэнне пры дырэктары "Аналіз вынікаў інавацыйнай дзейнасці ўстановы адукацыі за навучальны год"
|
Май, 2022 г.
|
Бауфалік Н. І.
|
7
|
Сістэматычная вучоба i самаадукацыя педагогаў па тэме інавацыйнай дзейнасці, рэфлексіўныя i карэкцыйна-іструктыўныя нарады
|
На працягу года
|
Шыманіца Л. С.
|
8
|
Праектаванне мерапрыемстваў, вучэбных заняткаў,накіраваных на фарміраванне этнакультурных кампетэнцый удзельнікаў адукацыйнага працэсу
|
На працягу года
|
Удзельнікі праекта
|
9
|
Публікацыі педагогаў па тэме інавацыйнага праекта
|
На працягу года
|
Удзельнікі праекта
інавацыйнай
дзейнасщ
|
10
|
Стварэнне банка дадзеных
|
На працягу года
|
Удзельнікі праекта
|
11
|
Папаўненне электроннага рэсурса "У дапамогу педагогам-удзельнікам інавацыйнага праекта"
|
Да 01.10.2021 г.
|
Шыманіца Л. С.
|
12
|
Практыкум "Вядзенне дакументацыі”
|
Да 01.10.2021 г.
|
Шыманіца Л. С.
|
III. Арганізацыя i змест інавацыйнай дзейнасці
|
1
|
Арганізацыя этнакультурнай даследчай дзейнасці педагогаў у межах інавацыйнага праекта
|
На працягу года
|
Удзельнікі праекта
|
2
|
Арганізацыя ўзаемадзеяння з сацыяльнымі партнёрамі
|
На працягу года
|
Шыманіца Л. С.
|
3
|
Арганізацыя факультатыўных заняткаў
|
На працягу года
|
Шыманіца Л. С.
|
4
|
Арганізацыя выстаў дэкаратыўна-прыкладнога мастацтва, афішыраванне творчых работ навучэнцаў
|
На працягу года
|
Удзельнікі праекта
|
5
|
Арганізацыя i правядзенне святочных мерапрыемстваў
|
На працягу года
|
Удзельнікі праекта
|
6
|
Арганізацыя i правядзенне заняткаў па інтарэсах
|
На працягу года
|
Шыманіца Л. С.
|
IV. Метадычнае i інфармацыйнае забеспячэнне
|
1
|
Падбор дыягнастычных матэрыялаў
|
Жнівень, 2021 г.
|
Крыштофік Т. А.
|
2
|
Стварэнне банка метадычных матэрыялаў для педагогаў па арганізацыі інавацыйнай дзейнасці
|
Жнівень, 2021 г.
|
Удзельнікі праекта
|
3
|
Метадычны тыдзень "Панарама інавацыйнага вопыту"
|
Люты, 2022 г.
|
Удзельнікі праекта
|
4
|
Арганізацыя пастаяннага метадычнага семінара (згодна з планам)
|
На працягу
навучальнага
года
|
Удзельнікі праекта
|
5
|
Назапашванне i карэкцыя электроннага банка распрацовак вучэбных, факультатыўных заняткаў i пазакласных мерапрыемстваў
|
На працягу
навучальнага
года
|
Удзельнікі праекта
|
6
|
Асвятленне ходу рэалізацыі інавацыйнага праекта на сайце ўстановы адукацыі
|
На працягу
навучальнага
года
|
Арол М. І.
|
V. Псіхолага-педагагічнае суправаджэнне
|
1
|
Падбор дыягнастычнага інструментарыю i распрацоўка дыдактычных матэрыялаў для правядзення маніторынгу, аналізу i ацэнкі атрыманых вынікаў
|
Жнівень 2021 – красавік 2022 гг.
|
Крыштофік Т.А.
|
2
|
Дыягностыка этнакультурных кампетэнцый навучэнцаў ўстановы адукацыі
|
Верасень 2021 - красавік 2022 гг.
|
Крыштофік Т.А.
|
3
|
Сацыялагічныя i дыягнастычныя даследаванні ў межах праграмы праекта
|
На працягу года
|
Крыштофік Т.А.
|
4
|
Кансультацыі для педагогаў па карэкцыі дзейнасці навучэнцаў i настаўнікаў
|
На працягу года
|
Крыштофік Т.А.
|
5
|
Трэнінг для педагогаў
|
На працягу года
|
Крыштофік Т.А.
|
6
|
Паседжанне пры дырэктары па выніках вывучэння ўзроўню этнакультурнай кампетэнтнасці навучэнцаў
|
Снежань 2021 г.
|
Крыштофік Т.А.
|
VI. Унутрышкольны кантроль
|
1
|
Падрыхтоўка справаздач аб выніках рэалізацыі інавацыйнага праекта
|
Сакавік -красавік 2022 г.
|
Удзельнікі праекта
|
2
|
Ацэнка якасці справаздачных матэрыялаў па тэмах індывідуальных даследаванняў
|
Красавік 2022 г.
|
Шыманіца Л. С.
|
4
|
Bынікі інавацыйнай работы ў 2021/2022 навучальным годзе
|
Красавік, 2022 г.
|
Шыманіца Л. С.
|
VII. Сеткавае ўзаемадзеянне i сацыяльнае партнёрства
|
1
|
Складанне планаў узаемадзеяння работы з сацыяльнымі партнёрамі
|
Верасень 2021 г.
|
Бауфалік Н. І.
|
2
|
Супрацоўніцтва з сацыяльнымі партнёрамі
|
На працягу года
|
Удзельнікі праекта
|
3
|
Узаеманаведванне ўрокаў, выхаваўчых мерапрыемстваў у межах рэалізацыі праекта
|
На працягу года
|
Удзельнікі праекта
|
4
|
Пасяджэнне пры дырэктары па выніках чацвёртага года работы ў інавацыйным праекце
|
Красавік, 2022 г.
|
Бауфалік Н. І.,
Шыманіца Л. С.
|
|
|
|
|
|
|